Lopullinen tuotevalinta tehdään usein vasta myymälässä – varmista, että ostoskoriin valitaan juuri sinun tuotteesi. Kasvavat tuotemäärät pakottavat kaupat entistä tarkemmin harkitsemaan mitä tuotteita ja minkä kokoisia pakkauksia ne hyllyihinsä hyväksyvät. Hyllytettävät myyntierät tehostavat koko toimitusketjua.
Pakkaus on ratkaisevassa roolissa koko logistisen ketjun kustannustehokkuuden hallinnassa!
Adara Displayn kanssa virität tuotteesi maksimaaliseen kisakuntoon kaupan kiristyvässä kilpailussa.
Ole kisassa mukana erottuvana ja mielenkiintoisena kilpailijana.
Näy ja liputa voittajana kassalla!
Hyllyvalmis myyntieräpakkaus säästää hyllytysaikaa jopa 60 %. Säästöä tulee myös pakkauskustannuksissa, koska kuljetuspakkaus = myymäläpakkaus. Myös jätteen määrä vähenee.
Hyllyvalmista myyntieräpakkausta on helppo käsitellä käytön eri vaiheissa, se parantaa myymälätyöskentelyn ergonomiaa, on litistettävissä ja kierrätettävissä käytön jälkeen. Se myös kestää nostamista myyntivalmiina kaupan hyllylle.
Hyvin suunnitteltu myyntipakkaus tuo tuotteelle sekä markkinointiviestille näkyvyyttä ja tunnistettavuutta.
Selkeät ja siistit hyllyt helpottavat tuotteen myyntiä kuluttajille. Mitä paremmin tuotteet ovat esillä, sitä helpommin ne tulevat myös valituiksi.
Yksittäinen pakkaus.
Display, teholava (koot 400×600 tai 600×800),
dolly eli alusvaunu.
Suositeltava enimmäispaino 15 kg.
Myymälätelineen tehtävä on myydä. Myyntiä taas helpottaa mitä edustavammin viesti tulee esiin.
Tuotteen esillepanija arvostaa, kun kokoaminen käy helposti ja nopeasti. Aina.
Helposti liikuteltavat ja hetivalmiit myymälälavat kevytrakenteisesta, kestävästä aaltopahvista.
Kaikki pinnat painettavissa, lisämausteena yksilölliset rakenneratkaisut ja muotoonstanssatut taustamainokset.
Ota haltuun koko tila! Ohjaa, korosta ja erotu.