Adara Idea.
Värikkäin ja
kekseliäin.

Hyvin suunniteltu pakkaus syntyy asiakkaan ja pakkaussuunnittelijan avoimella yhteistyöllä

Asiakas tuntee parhaiten pakattavan tuotteensa ominaisuudet, jakelumenetelmät ja myyntikriteerit. Pakkaussuunnittelija taas tuntee raaka-aineet ja valmistuskoneiden tekniset mahdollisuudet. Haluamme varmistaa, että ymmärrämme varmasti mitä tarvitset ja toivot tuotteelta. Avoin keskustelu kaikkien pakkausketjun toimijoiden kanssa takaa parhaan lopputuloksen. Kyse on aina kokonaisuudesta, joka liittyy mm. käytettäviin pakkausmateriaaleihin, rakenteisiin, mitoitukseen, merkintöihin ja ympäristökysymyksiin.

 

Hyvä tuote puhuu puolestasi

Sanotaan, että onnistuneesta lopputuloksesta 80 % tehdään suunnittelupöydällä. Kokeneet suunnittelijamme tuntevat niin tuotteen kuin jakelutien vaatimukset. Tiivis yhteistyö tuotantomme kanssa varmistaa, että suunnittelussa huomioidaan heti alusta alkaen materiaalit, painotekniikat ja tuotannon mahdollisuudet. Sinulle se tarkoittaa aina loppuun asti mietittyä ja kustannuksiltaan järkevää tuotetta. Kerro toiveesi ja ideasi, me huolehdimme lopusta.

 

Visuaalinen suunnittelu

Tarjoamme pakkauksen rakennesuunnittelun lisäksi myös sen visuaalisen ulkoasun suunnittelun. Voit valita tarpeistasi riippuen erilaisia suunnittelukokonaisuuksia yksinkertaisista väripinnoista aina erikoispainatuksiin ja yksilölliseen designiin asti.


 

Voitokas rakennesuunnittelu

Taitavasti suunniteltu rakenne säästää raaka-ainetta, vähentää ylipakkaamista ja huomioi koko kuljetusketjun kestävyys- ja mitoitusvaatimukset sekä työn ja tilojen vaatimukset kaupassa. Raaka-aineen kulutus minimoidaan ja uusiokuitua käytetään mahdollisuuksien mukaan. Kierrätystä auttaa pakkauksen avattavuuden ja litistettävyyden helppous.

Lue pakkaussuunnittelijamme Kaisa Pietilän vinkit yksilöllisen myymälätelineen suunnitteluun.>>

 

HYVÄ PAKKAUS

  • pitää koossa ja suojaa
  • kertoo tuotteesta
  • helppo ostaa
  • sisältää kaikki tarvittavat merkinnät
  • logistinen = modulaarinen
  • helppo hyllyttää
  • kestää nostamista
  • helppo hyötykäyttää
  • helposti hävitettävissä

HYVÄ DISPLAY

  • on myyvä
  • on ilmeeltään yhdenmukainen myyntipakkauksen kanssa
  • on helppo käsitellä ja koota
  • helposti hävitettävissä
  • helppo täyttää
  • helppo ottaa
  • monikäyttöinen
  • parhaimmillaan valmis kuljetuspakkaus

Ota yhteyttä!

 
 

Adarable Design

Adarable Design -kirja on tarkoitettu brändinomistajien sekä tuotepäälliköiden työvälineeksi myymälä- ja kampanjamateriaalien valinnan helpottamiseksi. Kirjaan on koottu tiiviiseen muotoon pakkaussuunnittelussa ja myymälänäkyvyydessä huomioitavat asiat.

Tilaa Adarable Design -kirja >>